Влучно:

Свято треба завжди носити з собою. (с) Ернест Хемінгуей

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду
Вам сподобалася ця стаття? Поділіться з друзями!
Подобається?
 

Англійський футболіст Девід Бекхем опублікував рекламний ролик власного бренду House 99, в якому звучить композиція Sho Z-Pod Duba українського гурту «ДахаБраха».

Новий бренд House 99, назва якого відсилає до року весілля Девіда і Вікторії Бекхем, спеціалізується на продуктах для чоловіків, що включають засоби і інструменти по догляду за шкірою і волоссям.


Переговори і залагодження формальностей щодо використання треку тривали близько 6 місяців.

«Ми тішимося, що наша музика може бути доречною в будь-яких сферах життя, а також в будь-яких країнах світу» — сказала арт-менеджер гурту Ірина Горбань.

«ДахаБраха» — український етно-хаос гурт, що був сформований Владом Троїцьким у театрі «Дах». На рахунку команди 5 окремих альбомів («На добраніч», «Ягудки», «На межі», «Light» та «Шлях») і один, записаний разом з білоруським тріо PortMone («Хмелева project»).

Джерело: hromadske.ua
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Оголошення
Коментарі

"Хочеш читати цікаві, позитивні та
корисні пости рідною українською
мовою?
Тисни "Подобається"!"

Я вже з Вами, не показуйте більше цю штуку

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: