Маленька Кейт Хоган забула у готелі, в якому відпочивала із батьками, свою улюблену іграшку – плюшевого зайчика.
Персонал готелю «Adare Manor» не поклав зайця до втрачених речей, як це належить робити, а вирішив допомогти повернути його дівчинці. Так і почалася справжня пригода зайця у великому готелі…
Для початку персонал розмістив на сторінці Facebook фото іграшки із підписом:
“Я втратив свою господиню в готелі «Adare Manor» під час сніданку”.
Фото вмить стало популярним, тому менеджери вирішили й далі публікувати цікаві знімки зайця, вигадуючи до них смішні описи.
“Я повинен сьогодні залишитися в Adare Manor. Cподіваюся, моя господиня прийде по мене завтра”.
“Ми з Клер вийшли прогулятися”.
“Релакс перед сніданком”.
“Після обіду мені дають чай з солодощами”.
“Сьогодні ночую в готелі. Сподіваюся, вже завтра мене заберуть додому”.
Згодом батьки дівчинки відгукнулись та іграшку відправили додому.
“На прощання мила Кейт зробила мені масаж”.
Пізніше батьки дівчинки написали:
“Спасибі, що потурбувались про зайчика. Це дійсно улюблена іграшка нашої доньки. Ми раді, що вона повернулася”.
Джерело: www.mundotkm.com