Успішні бізнесмени знають, що правильний логотип – це перший крок до успіху компанії. Саме він робить фірму впізнаваною та створює враження про її діяльність. Щоб залучити більше клієнтів, професіонали працюють над тим, аби правильно підібрати колірну гамму, вдалий шрифт та зображення для логотипу.
До вашої уваги десять найневдаліших логотипів, які зуміли сторити компанії, намагаючись зацікавити своїх клієнтів.
1. Педіатрична клініка Арлінгтона.
Можливо, це не найпопулярніша педіатрична клініка в світі.
2. Супутникове телебачення Mont-sat.
Цей польський супутник виглядає дуже задоволеним самим собою.
3. Архієпископська комісія у справах молоді католицької церкви.
Цей логотип був розроблений в 1973 році.
4. Стоматологічна клініка.
5. Інститут східних досліджень, Університет Санта-Катаріни.
Передбачалося, що це храм, що знаходиться перед висхідним Сонцем.
6. Танцювальні заняття джазу для дітей.
Можливо, ви не відразу це побачите, але сконцентруйтеся на негативному просторі.
7. Олімпійські ігри в Лондоні 2012 року.
Деякі вважали, що логотип Олімпійських ігор в Лондоні 2012 року виглядав як розбита свастика. Іран навіть погрожував бойкотувати олімпіаду, так як вони побачили слово “Сіон”.
8. Кафе “Випічка мами” в Греції.
9. Управління державної торгівлі.
Це відділення Міністерства фінансів змушене було прибрати свій логотип, після того, як хтось помітив, як виглядає логотип, якщо повернути його на 90 градусів.
10. А – стиль.
У 1991 році компанія з виробництва одягу А-Стиль створили стилізований логотип літери «А». Щоправда, складається враження, що це просто 2 людини, які займаються сексом. До речі, даний ефект був створений як жарт. Хоча донині люди як і раніше думають, що це вийшло випадково.
Джерело: tut-cikavo.com