Влучно:

Свято треба завжди носити з собою. (с) Ернест Хемінгуей

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду (відео)

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду (відео)
Вам сподобалася ця стаття? Поділіться з друзями!
Подобається?
 

Англійський футболіст Девід Бекхем опублікував рекламний ролик власного бренду House 99, в якому звучить композиція Sho Z-Pod Duba українського гурту «ДахаБраха».

Новий бренд House 99, назва якого відсилає до року весілля Девіда і Вікторії Бекхем, спеціалізується на продуктах для чоловіків, що включають засоби і інструменти по догляду за шкірою і волоссям.

Переговори і залагодження формальностей щодо використання треку тривали близько 6 місяців.

«Ми тішимося, що наша музика може бути доречною в будь-яких сферах життя, а також в будь-яких країнах світу» — сказала арт-менеджер гурту Ірина Горбань.

«ДахаБраха» — український етно-хаос гурт, що був сформований Владом Троїцьким у театрі «Дах». На рахунку команди 5 окремих альбомів («На добраніч», «Ягудки», «На межі», «Light» та «Шлях») і один, записаний разом з білоруським тріо PortMone («Хмелева project»).

Джерело: hromadske.ua
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: