Влучно:

Свято треба завжди носити з собою. (с) Ернест Хемінгуей

Хіт поп-гурту KAZKA надихнув іноземних меломанів вчити українську в соцмережах

Хіт поп-гурту KAZKA надихнув іноземних меломанів вчити українську в соцмережах
Вам сподобалася ця стаття? Поділіться з друзями!
Подобається?
 

Український поп-гурт KAZKA спричинив новий флешмоб у соцмережах Instagram та TikTok (раніше відомій як Musical.ly). Куплет та приспів з їхнього хіта «ПЛАКАЛА» масово переспівують користувачі, для яких українська мова не є рідною — з Білорусі, РФ та Казахстану

Що це за гурт та хіт

KAZKA — музичний гурт із Києва, який грає в стилі experimental pop з елементами електро-фольку. Має низку нагород: «Відкриття року 2017» за версією музичної премії YUNA, «Дебют року 2017» за версією музичного видання Karabas Live, «Нові імена» за версією музичної премії «Золота Жар-Птиця», «Краща пісня поп-гурту» («Свята») та «Кращий дебют» за версією радіостанції «Країна ФМ». Всі пісні гурт виконує виключно українською мовою. Гурт заснований в 2017 році Олександрою Заріцькою та Микитою Будашем. У 2018 році до гурту приєднався Дмитро Мазуряк. Продюсуванням і менеджментом групи займається Юрій Нікітін і компанія mamamusic.

Що відбувається

Трек KAZKA під назвою «ПЛАКАЛА» із доволі простою мелодією, що «чіпляє», та приспівом, який запам’ятовується, швидко став хітом YouTube навіть в аудіоверсії. Згодом вийшов офіційний кліп, який теж блискавично набув 500 тис переглядів. Протягом декількох тижнів в Instagram та TikTok розгорнувся флешмоб, у якому переважно дівчата переспівують хіт українського гурту. Особливість флешмобу в тому, що він був запущений користувачами з Білорусі, РФ та навіть Казахстану. Переважна більшість із них ніколи не говорили українською і навіть не володіють нею в повному обсязі. Відтак хіт українського поп-гурту став для них чи не першою спробою вивчити українську мову — а «хайповість» самого флешмобу спрацювала для популяризації української мови та музики за кордоном краще за усі зусилля Мінінформполітики чи інших подібних офіційних структур.

Також у соцмережі Instagram можна знайти щонайменше 2,4 тис роликів з тематичним тегом — більшість із них записані користувачами з РФ, Білорусі та Казахстану, у деяких виконавців кавер-версій надзвичайно помітний акцент.

Подібний флешмоб розгортається й у мережі відеошерінгу TikTok — вона відома надзвичайно великою кількістю так званих lip-syncing video (де підлітки та молодь роблять танцювальні ролики, рухаючи губами під музику улюблених виконавців), а також відеокаверів та челенджів на краще виконання улюбленої пісні. Тут за тематичними тегами можна знайти близько сотні роликів, в основному створених користувачками з РФ, які взагалі не знають української мови (для перегляду роликів у новому вікні натисніть на скріншот):

Українізація успішно котиться й просторами YouTube: кавери від відомих у північно-східних сусідів інстаблоґерів теж набирають значну кількість переглядів

Джерело: nachasi.com
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Оголошення

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: