Влучно:

Свято треба завжди носити з собою. (с) Ернест Хемінгуей

ДОСЛІДЖЕННЯ ПОКАЗАЛИ, ЩО діти успадковують ІНТЕЛЕКТ ВІД СВОЄЇ МАТЕРІ, А НЕ ВІД БАТЬКА

ДОСЛІДЖЕННЯ ПОКАЗАЛИ, ЩО діти успадковують ІНТЕЛЕКТ ВІД СВОЄЇ МАТЕРІ, А НЕ ВІД БАТЬКА
Вам сподобалася ця стаття? Поділіться з друзями!
Подобається?
 

Якщо ви розумні – подякуйте своїй мамі, а не татові. І ось чому …

На думку доктора Кейт Уїтта: багатьом батькам ця інформація не дуже сподобається, але генетичні дослідження довели той факт, що саме жіноча Х-хромосома, а точніше ген ітелекту, який в ній міститься а також розумові здібності дитина отримує від матері. До недавніх пір вважалося, що обоє батьків мають приблизно рівний вплив на рівень інтелекту дитини. Однак, науково доведено, що жінки мають набагато більший вплив на когнітивні або ж пізнавальні здібності своєї дитини, ніж батько.

При цьому особливо важливо розуміти спірні моменти всієї ситуації. Розкриття загадкових функцій інтелекту супроводжується сплеском бурхливих дискусій. До того ж генетика є досить складною і багатогранною науковою дисципліною.

На практиці відбувається так, що нові дослідження в цій області повністю заперечують попередні, висловлюючи тим самим повну їм невідповідність. Незалежно від нескінченних суперечок, цілком корисно інтерпретувати дані результати з об’єктивних позицій. У всякому разі це завжди цікаво, оскільки наша кінцева мета – розважити і зацікавити читацьку аудиторію.

Роль X і Y хромосом

Велика частина людей не має ні найменшого поняття, коли мова заходить про генетику. З цієї причини негайно переходимо до наступної важливої ​​інформації, що, в свою чергу, значно спростить прочитання і розуміння даної статті. Хромосоми являють собою ниткоподібну структуру, що складається з нуклеїнових кислот і білка. Є носієм генетичної інформації. Кожна людина має одну пару хромосом в кожній клітині. Жінки мають дві Х-хромосоми, коли у чоловіків є одна X і одна Y-хромосома.

«Обумовлені гени»

У загальному сенсі під поняттям обумовлених генів слід розуміти ті гени, які мають гендерну специфіку. Як правило, генетичні властивості обумовлених генів активуються або часом деактивуються в залежності від конкретного їх призначення і, згодом, впливу генетичних властивостей.

Обумовлені гени за своєю природою містять якусь систему маркування, що складається з біохімічного матеріалу. Завдяки чому ми визначаємо дві речі: простежуємо копіювання генетичною точкою її оригіналу, а також визначаємо стадію активації або ж деактивації. В активній стадії гени будуть впливати на генетичний розвиток.

Другий момент, коли успадкування індивідуальних рис знаходиться під материнським впливом, в цьому випадку батьківські гени не працюють і навпаки.

Механізми дії умовних генів становлять основу вивчення інтелекту.

Висновки досліджень розповідають про історію вивчення

Процес пізнання, на думку вчених, знаходиться під впливом Х-хромосоми. З теоретичної точки зору жінки мають більше шансів впливати на пізнання, оскільки мають дві Х-хромосоми, а чоловіки тільки одну. Безумовно, існують і інші теорії. В даному випадку мова йде про вищевказані обумовлені гени, що приходять від матері.

У цьому дослідженні вчені використовували генетично модифікованих мишей, щоб перевірити свою гіпотезу. На стадії ембріонального розвитку вони виявили, що материнський генетичний матеріал сприяв значному розвитку черепно-мозкової ділянки і набагато меншому при розвитку всього тіла. При використанні батьківського матеріалу ситуація була прямо протилежною.

На додаток до розмірів самого черепа і розмірів мозку, вчені склали і інші цікаві спостереження. По-перше, вони визначили шість областей головного мозку, які містили тільки материнські або батьківські гени. По-друге, вони не знайшли жодного генетичного матеріалу в межах кори головного мозку – області головного мозку, відповідальної за функціонування виконавчої функції, такий як мова, планування, логічне мислення і розвинене мислення.

Ідея про те, що матері мають непропорційний вплив на інтелект дитини, не є новою. У 1984 році в Кембріджському університеті вивчали розвиток мозку і проводили геномні дослідження. В кінцевому підсумку вчені прийшли до висновку, що материнські гени вносять велику роль в роботу розумового центру людського мозку.

Перенесемося в реалії сьогоднішніх днів і зрозуміємо, що подібні висновки мають місце бути, як і експеримент, описаний вище.

Хочеться відзначити одне особливе дослідження, проведене урядовим агентством Шотландії, в рамках якого брала участь група осіб у віці від 14 до 22 років загальною чисельністю в 12 686 чол. Щороку вчені брали інтерв’ю у осіб, які брали участь в експерименті, спостерігаючи інтелектуальний розвиток при розгляді різних чинників, від ступеня освіченості до етнічної приналежності. В результат проведених дій, було доведено, що IQ матері виявився кращим показником інтелекту.

Висновки

Поза всякими сумнівами, результати даного і пов’язаних з ним досліджень, що відносяться до вивчення інтелекту, будуть оцінені по достоїнству. Як уже згадувалося раніше, немає науково обґрунтованих досліджень, здатних стверджувати чинники розвитку інтелекту. Ось чому дані дослідження ніколи не будуть повністю прийняті всіма.


Проте, існує думка про те, що матері мають істотний вплив на пізнавальні здібності власних дітей. І це не тільки генетика, або зовсім не її заслуга. Харчування дитини безпосередньо впливає на інтелектуальне зростання – дві функції, що знаходяться під контролем матері. Крім того, слід зазначити особливий зв’язок між матір’ю і дитиною, свого роду стимул для досліджень навколишнього світу і його труднощів.

У висновку хочеться відзначити той факт, що жінки відіграють набагато більшу роль в інтелектуальному розвитку дітей, ніж про це можуть судити генетичні експерименти. Однак, результати цих та інших досліджень, мабуть, підтримують розуміння того, що наші мами дають нам наші розумові здібності.

Дякую тобі, мамо!

Джерело

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: