Влучно:

Свято треба завжди носити з собою. (с) Ернест Хемінгуей

Як дівчина-підліток перетворила своє дитяче хобі в бізнес світового масштабу

Як дівчина-підліток перетворила своє дитяче хобі в бізнес світового масштабу
Вам сподобалася ця стаття? Поділіться з друзями!
Подобається?
 

Коли Беллі Уімс було 14 років, вона дуже хотіла машину – не дивлячись на той факт, що вона ще не мала права водити автомобіль. Багато з її друзів були старші за неї, і вони вже склали іспити з водіння. Один друг дозволяв Беллі практикуватися у водінні на його старенькій білій вантажівці з ручною коробкою передач на території земельної ділянки, якою володіла його родина. Коли Белла розповіла своїм батькам про свою мрію, вони сказали їй, що на автомобіль кожен має заробити сам, і вона купить його, коли зможе собі це дозволити.

Ізабелла стала працювати нянею, але після декількох місяців догляду та нагляду за дітьми, вона підрахувала свої доходи, і це було всього лише 350 $ за всі її зусилля і старання. Такими темпами, подумала вона, їй не скоро вдасться накопичити необхідну суму. Знову ж таки, вона висловила своє розчарування батькам і зазначила, що за таку трудомістку роботу – така низька оплата праці. І замість того, щоб порадити доньці знайти другу роботу або запропонувати їй отримувати від батьків гроші в обмін на виконання домашніх обов’язків або досягнення певного рівня середнього балу атестата GPA (Grade Point Average), її батьки запропонували – зароблені гроші, які вона відкладала, працюючи нянею, вкласти у відкриття власного бізнесу.

Белла вирушила на пошуки ідей в інтернет і зупинилася на ювелірних виробах. Зокрема, це були унікальні медальйони – по одній простій причині – “Те що я знайшла, було цікавим і захоплюючим”, – згадує вона, пояснюючи, що вони з мамою ходили кожні вихідні в магазин прикрас і бісеру, задовго до того, як вона почала замислюватися про заробляння грошей на аксесуарах. Вибір назви для бізнесу був зроблений також спонтанно. Мама попросила її подумати про те, що їй подобається, і перше, про що подумала Белла – сови. Добре, сказала мама, що ще? Орігамі було улюбленим заняттям Белли з дитинства, в результаті вони поєднали обидва слова в назві компанії, і з’явилася компанія Origami Owl. Їм обом сподобалася назва, вона звучала як “примхлива і мудра”.

Щоб розкрутити свій бізнес, Белла влаштовувала “вечірки” у себе вдома, де її друзі і знайомі могли прийти і купити зроблені нею прикраси: ланцюжки (вартістю від 12 $ до 22 $), медальйони (від 14 $ до 46 $) і шарми (5 $ за кожен). Всі ці окремі вироби можна компонувати і створювати унікальні витвори, які можуть розповісти свої індивідуальні історії. Белла, наприклад, носить медальйон з мініатюрним шармом, що нагадує їй про улюблену бабусю, а також шарм у вигляді соняшника і шарм у вигляді капкейка, тому що вона любить ці речі.

Після позитивного зворотного зв’язку від гостей вечірок – кількість яких збільшилася в два рази (чудова жива реклама прикрас). Всі в окрузі вже носили медальйони Origami Owl. Команда – мати і дочка, в листопаді 2011 року відкрили магазин – маленький кіоск в торговому центрі. Продажі стали приносити 60.000 $ в місяць під час курортного сезону, і що ще більш важливо, клієнти розсилали медальйони по всіх Сполучених Штатах Америки в якості подарунків. Це було чудовою рекламою! Незабаром Уімс стала отримувати дзвінки з різних країн, люди, які вже знайомі з її виробами, хотіли придбати ще. Вони думали, що Origami Owl це велика компанія, а не всього лише дві жінки в невеликому кіоску місцевого торгового центру. Тоді прийшов час задуматися про створення веб-сайту.

Оскільки бізнес набирав обертів і розвивався, їхній план розширився, і в ювелірній компанії Origami Owl з’явилися “незалежні дизайнери” або продавці, які поширюють ювелірні вироби Origami Owl за невеликий відсоток, комісійні або за знижки на товари для себе. За 149 $ Origami Owl видає стартовий пакет, він містить зразки ювелірних виробів, які вони пропонують. Також в цей стартовий пакет входить створення їх персональної комерції на сайті Origami Owl з можливістю запуску на ньому свого магазину. В даний час компанія налічує 60.000 незалежних дизайнерів по всій території США і має своїх представників в Канаді. У планах: можливе розширення до Мексики і Європи і збільшення різноманітності ювелірних колекцій.

Компанія в даний час пропонує сім колекцій, причому одна з них, присвячена Дню Матері. Наприклад, колекція “Core” фокусується на мінімалізмі тенденцій в ювелірних виробах, а вироби з цієї колекції можуть бути використані як базові прикраси. Таким чином, замість того, щоб розповідати про людину, яка носить ці прикраси, ця колекція спрямована на залучення в її життя того, чого вона найбільше потребує. Бізнес також має партнерську угоду з Swarovski, яке додало блиску оригінальним виробам. І колекція Origami Owl тепер має запатентовану концепцію – у вигляді дизайну для медальйона у формі серця.

Зараз Беллі 18 років, Уімс виросла, так само як і її бізнес. Її мати зауважує навички комунікабельності і впевненості, які Белла отримала в результаті створення своєї компанії. Коли її запитали, який урок вона винесла з цього всього, Белла відповіла:

“Я навчилася оточувати себе людьми, які надихають вас і хочуть допомогти вам піднятися, тому що в житті, як правило, спрацьовує ефект відображення, і ви дієте як ваші друзі. Оточіть себе позитивним впливом. Слідуйте за своєю мрією, незалежно від того, скільки вам років. Вірте в себе”.

Звичайно, матеріальні успіхи їй абсолютно не заважають. Зараз компанія на своїх продажах заробляє сотні мільйонів доларів щороку. Це дає Беллі можливість розглядати безліч варіантів коледжів. Її кар’єра дозволила їй досягти першої невеликої мети, яку вона мала в 14 років – на початку свого бізнесу. Зараз, Белла їздить на білому джипі. Вона називає його ласкаво – Аліса, бо, “Аліса в країні чудес” її улюблений фільм.

Джерело: businessblogagency
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: