Більше 20 тисяч людей зобов’язалися прибирати парки та туалети, не ознайомившись з користувацьким договором
Британський провайдер Purple розіграв клієнтів, додавши в умови користування безкоштовним Wi-Fi повчальний пункт. Кожен, хто підтверджував умови, автоматично погоджувався на те, що компанія може відправити його на громадські роботи. Під такими правилами підписалися 22 тисячі осіб.
Перш ніж використовувати безкоштовний Wi-Fi, користувачі повинні були погодитися на роботи тривалістю до тисячі годин.
Громадські роботи можуть включати в себе:
- Чистку місцевих парків від екскрементів, які залишили тварини.
- Надання «обнімашек» бродячим кішкам і собакам.
- Очищення заторів в водостоках вручну.
- Чистку біотуалетів на місцевих фестивалях та інших заходах.
- Виділення раковин равликів з метою скрасити їх існування.
- Очищення вулиць від прилип жувальної гумки.
Провайдер хотів показати, наскільки небезпечними можуть бути ситуації, при яких люди підписують угоди про надання послуг, не читаючи її. Як підмітив Mashable, підступ розкрив «тривожно низький» рівень користувачів, а точніше – всього одна людина.
Сторінка з угодою на використання Wi-Fi, яку бачить кожен користувач Purple. Для того, щоб побачити правила, достатньо на них клікнути.
Британський провайдер хотів підтримати закон про захист персональних даних (General Data Protection Regulation, GDPR), який почне діяти 25 травня 2018 року. В Purple назвали нововведення одним з найважливіших змін з регулювання конфіденційних даних за останні 20 років.
Одна з умов має на увазі, що користувачі повинні попередньо погодитися на використання інформації про себе в маркетингових цілях. Згоду можна буде відкликати в будь-який момент. Компанії зобов’яжуть нести відповідальність за законність обробки даних, яка доручається третім особам-підрядникам. За запитом компанії повинні будуть надавати фізичним особам їхні особисті дані, а також переносити їх або знищувати.
Джерело: Tjournal