16 вересня 2017 року, на 50 роковини з дня смерті Павла Тичини, гурт Теорія Простору презентував пісню «Десь Надходила Весна», яка була створена на слова поета. Прем’єра композиції відбулася разом із кліпом на неї на MVUA.
За сюжетом кліпу, привид митця, якого утілив у відео відомий український журналіст Андрій Куликов, повертається у помешкання поета після довгої відсутності.
Відеозйомки відбувались за підтримки музею-квартири Павла Тичини.
Режисурою та монтажем займалися фронтмен гурту Андрій Клименко та Борис Роженко із Wild Fox Film, який виступив також оператором.
«Ми намагалися уявити ситуацію, коли поет повертається у власну квартиру. Оглядає речі, ходить по квартирі, друкує якісь тексти. Із його приходом помешкання оживає, коли він зникає – квартира знову перетворюється на музей. Андрій Куликов чудово передав цю атмосферу містицизму: чесно кажучи, ми навіть не очікували.
У відео ми намагалися передати і внутрішній конфлікт Тичини – українського представника символізму із збіркою “Соняшні кларнети” та радянського рупора влади зі збіркою “Партія веде”. Мені здається, що йому було шкода втрачати свою творчу свободу. Можливо, не в усіх іпостасях. Можливо, як успішному діячу та політику йому не було шкода. Але, думаю, як митець він точно відчував спустошення…»
– міркує Андрій Клименко.
У прес-службі Теорії Простору зазначають, що сингл «Десь Надходила Весна» – це найсимволічніша пісня гурту із глибокою поезією у ліриці. Поезія, вбита політикою. Спочатку радянським режимом, а тепер іронічним сприйняттям поета через «Трактор в полі дир-дир-дир» та «Краще з’їсти кирпи чину ніж учить Павла Тичину».