Модний дім Шанель зазвичай асоціюється з оригінальними моделями одягу, перш за все, з маленьким чорним платтям, невеликий сумочкою на ланцюжку та чудовими парфумами. Але сьогодні в колекцію також входять засоби для догляду за шкірою й декоративна косметика. Познайомитися з цією продукцією ви можете на MAKEUP, а ми зупинимося докладніше на найбільш оригінальних пропозиціях.
Історія створення першого аромату
Парфумерна історія Шанель почалася зі знайомства власниці з Ернестом Бо. На рубежі 19-20-х років минулого століття відбувається поєднання світу ароматів з домами моди. Змінилося й становище жінки в суспільстві. Переживши всі негаразди, пов’язані з Першою світовою війною, вони не хочуть повертатися до свого звичного положення, в якому є багато обов’язків і мало прав. Нова жінка – активна, має професію, сама заробляє на життя, а купівля духів стає символом її незалежності. Тому необхідні нові аромати, які відповідатимуть оновленому ритму життя, коротким стрижкам і лаконічності в одязі. Звичні квіткові композиції в цьому різноманітті новизни здаються чимось застарілим, а східні варіанти занадто насичені та часто важкі для сприйняття.
Коко відчула зміни й поставила перед Ернестом завдання – створити аромат, що буде пахнути жінкою. Це повинна бути багатокомпонентна композиція, яка не має простого квіткового звучання. Бо почав експериментувати з альдегідами (синтетичними квітковими пахощами). В результаті в 1921 році з’явилися знамениті парфуми Chanel №5. Історія їх створення оточена безліччю легенд. Так за однією з версій формула була отримана в результаті помилки асистента, який значно перевищив концентрацію альдегідів, а по інший – Бо підготував 5 або 10 різних варіантів, а Шанель вибрала п’ятий за рахунком. Але є думка, що це було її улюблене число. Несподіванкою для публіки стали не тільки самі духи, але і їх пакування. Модні в той час кришталеві флакони з золотистим декором були замінені на простий скляний варіант геометричної форми.
Спочатку власниця модного будинку дарувала новинку своїм постійним клієнткам і багатим подругам. Коли духи нарешті були виставлені на продаж в паризькому бутіку, вони вже були добре відомі та швидко розкуповувалися. Спершу композицію представляла сама Шанель, а потім в її рекламі брали участь Катрін Деньов, Кендіс Берген, Сьюзі Паркер, Ніколь Кідман, Одрі Тоту й навіть Бред Пітт. Хоча найкращою презентацією багато хто вважає інтерв’ю Мерилін Монро (1954 рік), в якому актриса сказала, що, коли вона лягає спати, на ній надіто лише кілька крапель улюбленого парфуму. Ця фраза згодом стала рекламним слоганом бренду.
Цікаві пропозиції
Модний дім продовжує розвивати парфумерний напрямок, а переконатися в цьому можна на сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP. Пропонуємо короткий огляд різних за звучанням композицій:
- Bleu de Chanel. Чоловічий аромат, який вражає своєю свободою та розкутістю. Пікантна свіжість цитрусових і м’яти посилюється несподіваними нотами перцю, потім звучать деревні мотиви, а в фіналі – акорди сандалу, пачулі, імбиру. Такий варіант підходить тим, хто не любить обмежувати себе жорсткими рамками, вважає за краще динамічний ритм життя в умовах нічного мегаполіса.
- Allure Homme Sport. Варіант для активних і спортивних чоловіків, які обирають чуттєві аромати з деревними й пряними нотами, але на початку – сонячні цитрусові мелодії, які поступаються місцем насиченості перця та кедра. На завершення звучать акорди бобів тонка, амбри і мускусу.
- Coco Mademoiselle. Жіночі духи, засновані на тандемі жасмину й травневої троянди, ніжність і чуттєвість якого підкреслюється флорентійським ірисом. Багатогранність звучання забезпечують дуети апельсина й бергамота, а також ветівера та пачулі. Композиція наповнена сонячним теплом, чарівністю, елегантністю.
- Chance. Вражає яскравими фарбами, несе позитив, тепло гарний настрій. Відмінний спосіб впоратися з сумом і налаштуватися на позитив, навіть, якщо за порогом будинку вас зустрічає холодний дощ. Це молодіжний варіант, який доречний в офісі й на танцювальній вечірці. Він вносить в образ сучасної дівчини насиченість, приємні емоції, ніжність квітів.
На MAKEUP можна замовити композиції цього бренду в різних формах – пробник, тестер, міні-версія, стандартний флакон. Також пропонується різноманітна колекція продуктів для макіяжу, все необхідне для виконання макіяжу, а також аксесуари для його нанесення. Особливою популярністю користуються нові продукти для догляду за шкірою – сироватка LE BLANC, яка за 8 тижнів освітлює пігментацію і усуває тьмяний колір обличчя, крем LE LIFT на 94% складається з натуральних інгредієнтів, зменшує глибину зморшок підвищує еластичність і пружність.