Влучно:

Свято треба завжди носити з собою. (с) Ернест Хемінгуей

Відомий датський ресторан зробив посудомийника співвласником

Відомий датський ресторан зробив посудомийника співвласником
Вам сподобалася ця стаття? Поділіться з друзями!
Подобається?
 

Співробітник працював у закладі 14 років і був “душею компанії”.

62-річний гамбієць Алі Сонко (Ali Sonko), який працював посудомийником у відомому ресторані скандинавської кухні Noma, став одним з трьох нових співвласників закладу. Зі слів засновника Noma, африканець заслужив це тим, що протягом 14 років був “серцем і душею” ресторану.

d78122a4c12e89

Про призначення Сонко співвласником шеф-кухар ресторану Рене Редзепі (Rene Redzepi) повідомив на вечірці в честь закриття Noma у Копенгагені. Заклад пропрацював у столиці Данії 14 років, за цей час отримав дві зірки Мішлен і чотири титули “Кращий ресторан світу” від журналу Restaurant. У грудні 2017 року Noma відкрився у новому місці.

Сонко пропрацював у закладі посудомийником з дня заснування. Зі слів Редзепи, люди “не зможуть зрозуміти, як багато означають для ресторану такі люди, як Алі”. Шеф-кухар назвав його “серцем і душею Noma”, виділивши його роботоспроможність і постійну усмішку на обличчі.

Раніше на Сонко вже звертали увагу ЗМІ: в 2010 році через проблеми з візою він не зміг поїхати з командою Noma у Лондон, щоб отримати першу премію за “Кращий ресторан”. Щоб підтримати посудомийника, на вручення нагороди співробітники вийшли у футболках з його фотографією.

548b42e82ddeca

Гамбієць живе у Данії вже 34 роки. Співробітники Noma підкреслили, що він завжди усміхається, не дивлячись на те, що відбувається в житті у нього чи його 12 дітей.

Неможливо описати, як я щисливий, що працюю тут. Тут працюють найкращі люди, і я з кожним з них у хороших відносинах. Вони проявляють велику повагу до мене, і неважливо, що я кажу чи запиную – вони завжди поруч. Для мене цього достатньо, щоб сказати: “Це найкраща робота, яка у мене будь-коли була”.

Також Редзепі представив ще двох нових співвласників ресторану. На відміну від Сонко, ними стали менеджери: Джеймс Спербері і директор по роботі з клієнтами Лау Ріхтер. У своєму інстаграмі шеф-кухар заявив, що “новий розділ” у житті закладу тільки починається – скоро він планує “здивувати” ще кілька співробітників.

Джерело: tjournal.ru

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Оголошення

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: